Va rog ma ajtati la un test de matematica azi am luat cu clasa nota 2 si trenuie sa ne pregatim dar asteas exemple numa
1 nr natural 243651 are cifra zecilor de mii
2) a)2 b)3 c)4 d)5

3 cel mai mare nr nat format din 4 cifre este:
a 8642 b9876 c 9753

4 fraactia egaLA CU 1/2 ESTE: A 3/4 B 3/6 C 4/8 D 3/8



5 SCRIS CU CIFRE ROMANE NR 2009 ESTE
A MCMIX B MMXI C MMIX D MMXII


6 SCRIE CU CIFRE LITERELE
OPT SUTE SAPTEZECI SI SASE
ZECE MII PATRU
PATRU SUTE NOUA MII CINCI SUTE DOUAZECI

7 DESCOPERA NUMARUL IN SUTE ZECI UNITATI COMPLETAND CASETELE DATE
839= + +


8 COMPARA SCRIAND SEMNUL MATEMATIC
438 275392 50 1714 714


VA ROG AJUTATIMA asta depinde de viitorul meu varog

2

Răspunsuri

2014-05-05T17:38:22+03:00
1.c  3.9876 4.c 5.a 6.876004 409520 8. 438 < 275392 <501714 > 714
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T17:40:39+03:00
2 c
3b
4c
5c
6) 876
10.004
409.520
7)839=8oo+30+9
8)438<275.392<501.714>714

2 c de la ce exercitiu este
zimi te rog i foarte important ptr mine
pai acolo ai scrs execitiu 1 si continuarea la doi.Deci la exercitiu1 raspunsul este cifra4