Răspunsuri

2014-05-05T17:29:40+03:00
M-am saturat de atatea piedici pe care le-am intampinat
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-05T17:31:43+03:00
1.Bunica irinei a avut o intampinare frumoasa!
2.Ana i-a intampinat cu flori pe bunici sai!
aa sa alcatuiesc propozitii??
nu
sa faci un text,dar tebuie sa pui si alte cuvinte
dar textul trebuie sa fie doar din 5 peopoziti!
ai inteles?