Un taran a recoltat intr-o zi 36 de pepeni verzi si galbeni.Pepenii verzi erau de 5 ori mai multi decat pepenii galbeni.Cati pepeni erau verzi?,dar galbeni?

2
5 ori x+ x=36 5x+x=36 6x=36 x=6, si ceilalti pepeni sunt 5 ori 6=30

Răspunsuri

2014-05-05T17:16:08+03:00
Aceasta problema este cu segmente. Imi cer scuze, nu ti-o pot da aici
Da, dar o face mai complicata. E mai simplu prim metoda grafica
Nu e complicata :) chiar deloc...in fine parerea mea...:D
Eu caut ajutor. Crezi ca ma poti ajuta, te rog?
Da,cu ce?
Am postst-o mai jos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T17:17:28+03:00
V+g=36
v=5g si inlocuiesti: 5g+g=36 ; 6g=36. => g=6. Si de aici te descurci
Unde v=pepeni verzi si g=pepeni galbeni
g=36:6 deci g=6
iar pepeni verzi sunt 36-6 adica 30