Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-01-21T15:21:26+02:00
Pentru ca au o gravitatie f. mare ceea ce face ca spatiul din jurul lor sa fie precum chiuveta (gen con-palnie).

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T17:50:28+02:00
Pai  gaurile  negre  nu  sunt  altceva  decat  stele  provenite  din  explozia  a  unei  super-nove,  gaura  neagra  este  compusa  din:orizontul  evenimentelor,  singularitatea  si  multa  energie  cosmica.  Ele  sunt  atrase  in  imediata  parte  a  gaurii  negre  prin  orizontul  evenimentelor,  este  capabila  sa  absoarba  lumina.  Viteza  lumini  in  vid  e  de  300  de  mii  de  km.  pe  sec.
1 5 1