Răspunsuri

2014-05-05T16:15:16+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T16:18:20+03:00
Imparti fiecare masa de sulf la masa atomica a celor doua elemente S respectiv O si asfel vei obtine nr de atomi de S si O
32 g S : 32 g = 1 atom S
32 g O : 16 g = 2 atomi O      => SO2 - dioxid de sulf

32 g S: 32 g = 1 atom S
48 g O : 16 g = 3 atomi O      => SO3 - trioxid de sulf
Devine ciudat :)))))
nu nu :d
Eee nu! :)))))
dar ce e asa ciudat??
Pai......