Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T15:06:25+02:00
They aren't (prezent continuu)
They don't (prezent simplu)
They didn't (trecut)
1 5 1
2014-01-21T15:08:56+02:00
1."They are not home." 2. They do not want to eat. 1. Verbul 'to be' formeaza singur predicatul cu forma negativă. 2. Celelalte verbe lexicale (exceptân modalale care sunt semi-lexicale şi semi-aux.) au nevoie de verbul 'do' ca auxiliar ce preia negația sau timpul conform cerinței.