Răspunsuri

2014-01-21T15:09:06+02:00
N-a ramas lucru zadarnic, tatal sau, sa o ia, sa vina, vreun, imprejur, disperare, aceasta, va avea de sarbatori. Sper ca e corect.

77 4 77
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-21T15:09:11+02:00
N-au ramas=nu au ramas
lucru zadarnic=lucru in zadar
tatane-sau=tatal sau
s-o ieie=sa o ia
sa vie=sa vina
vrun=vreun
impregiur=imprejur
desperare=disperare
asta=aceasta
sa va aiba sarbatori=sa aveti sarbatori

forma literara inseamna sa folosesti cuvintele corecte din lexic
107 4 107