Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-05T15:47:04+03:00
1.Cati metri de panza alba a cumparat ?
  500cm=5m
2.Cati metri de ppanza rosie a cumparat ?
  6000mm=6m
3.Cati metri de panza albastra a cumparat ?
  30dm=3m
4.Cati metri de panza a cumparat in total ?
   5m+6m+3m=14m

 R:14 m 
2014-05-05T15:49:17+03:00
Transformari.
 500:100=5 m panza alba
 6000:1000=6m panza rosie
 30:10=3m panza albastra
cati m de panza a cumparat?
5+6+3=14 metri panza
 sper ca ti-am fost de ajutor :D