In triunghiul isoscel abc, (AD) este bisectoarea unghiului de la varf , A. Stabiliti valoarea de adevar a propozitiilor
a)AD perpendicular pe BC
b)BD=DC
c)CD=0,5xBC

Vă rooog sa ma ajutati!!!!

URGENT!!!!

2

Răspunsuri

2014-05-05T15:22:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
ΔABC isoscel, AD bisectoare a lui A
a) AD_|_BC    adevarat
b) BD = DC     adevarat
c) CD = 0.5BC adevarat
-------------------------------------------------------
ΔBAC isoscel cu AD bisectoare in A si D∈BC, unghiulBAD = unghiulDAC
=> ΔBDA ≡ΔCDA = >a)  AD_|_BC si b) BD = DC
b) BD= DC => c) BD = 0.5BC = DC

Comentariul a fost şters
Adica cum sa le fac ? a), b) si c) sunt consecinte ale faptului ca AD e bisectoare in triunghiul ABC a varfului A
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T16:36:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Uită-te în fotografie.Sper că înțelegi ce scrie.Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2 5 2