Scrieti in caiete cele cinci luni care urmeaza dupa luna Martie , apoi cele 3 luni dinaintea lunii decembrie . Va rog ajutatima ,

2
Aprilie,Mai,Iunie,Iulie,August.............................................. Septembrie,Octombrie,Noiembrie
( Noiembrie,Octombrie,Septembrie) Cred ca asa este mai bine

Răspunsuri

2014-05-05T15:02:03+03:00
Aprilie,Mai,Iunie,Iulie,August
si cele trei dupa decembrie: Ianuarie Februarie Martie si dinainte Septembrie Octombrie Noiembrie

Aprilie,Mai,Iunie,Iulie,August.
Noiembrie,Octombrie,Septembrie.

Sper ca te-am ajutat!!! :)
septembrie , octombrie și noiembrie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T15:02:05+03:00
Aprilie ,Mai ,Iunie ,Iulie , August.
 Noiembrie,Octombrie ,Septembrie
14 4 14