Răspunsuri

2014-05-05T14:44:02+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T14:46:33+03:00
5,15:11= 0,46(81)

5:11= 0 rest 5, scriem 0, 5 il pastram
Transferam virgula la rezultat
51:11=4 (rest 7) scriem 4, 7 il pastram pentru urmatoarea operatie
75:11=6(rest 9) scriem 6, 9 il tinem minte
Coboram un 0, 90:11=8(r 2) 2 il tinem minte
Coboram inca un 0, 20:11=1 (r 9), 9 tine minte
Observam ca procedeul se repeta, deci rezultatul va fi 0,46(81)