Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T14:45:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A/b=0.2
a=0.2b

a+b/b-a=
0.2b+b/b-0.2b=
1.2b/0.8b=
1.2/0.8=
1.5

2 5 2
2014-05-05T14:49:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A/b=0,2
a=0,2b

a+b/b-a=
0,2b+b/b-0,2b=
1,2b/0,8b=
1,2/0,8=
1,5