Răspunsuri

2014-05-05T14:36:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5*(2x-0,5) <= 7,5
10x-2,5<=7,5
10x<=7,5+2,5
10x<=10
x<=1
x apartine (-infinit, 1]
Bucura-te, e superb la scoala
As da orice sa mai fac scoala si nu sa muncesc
Sa stii ca uneori este fain cand nu iti da multe teme,dar altadata nu prea.....ce meserie inveti
am terminat facultatea, am un master in informatica. Sunt programatoare:D
Ce meserie ai vrea sa inveti..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T14:38:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
5·2x-5·0,5 ≤7,5
10x-2,5≤7,5
10x≤7,5+2,5
10x≤10
x≤ 10  supra 10
x≤1
vreiiii
imi pare rau dar nu dau nr meu de tel la nimeni
nui nimic nu ma supar............mai ai frti sau surori
te las ca nu mai pot sa vorbesccc
papapapa