DA atunci ce
da asa am citit si eu dar doamna mea a zis ca sa ne mai informam
Doamne, Alexandra sterge imediat ce ai scris...ce e prostia asta?
da eu nu lam luat in seama
eu am vreo 5-6 carti despre Napoleon si in toate e descris ca un tiran....insa, dupa cum ti-am mai spus altii il considera un erou

Răspunsuri

2014-05-05T14:35:39+03:00
Din ce stiu eu era imparat.da ' sa zicem erou
cam asa
Dar la mn in caiet scrie ' Napoleon erou sau tiran '
poi era imparat ! lezbyo!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T14:37:07+03:00
Clar e amnadoua dar as spune ca e erou!