Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T14:31:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+5x/100=63 000 amplificam cu 100
100x+5x=6 300 000
105x=6 300 000
x=60 000 euro
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-05-05T14:51:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
100 + p, adică:
100 + 5 = 105,
deci preţul final63.000, este 105% din preţul iniţialpi, adică
63.000 = 105% din pi, deci
63.000 =  105  pi  /100 si se obtine 105  pi = 100  63000,
105pi= 6.300.000
pi= 6.300.000/ 105
pi=60.000
1 5 1