Buna as vrea sa ma ajute cineva daca are caietul de vacanta clasa a III-a sa imi spuna exercitiile pe care nu le stiu sau daca nu-l aveti va rog sa ma jutati la exercitiile acestea .Si caietul e de la editura Micul Matix .Si pe coperta e o fetita cu cartea in mana.Deci daca aveti spuneti-mi si daca nu ajutatima aici !
Ex.1. PE un raft erau 9 carti,iar pe altul erau de 3 ori mai multe.Pune intrebarea,astfel incat problema sa se rezolve :
a) printr-o operatie b) prin doua operatii
Ex.2.O maimuta consuma cate 4 kilograme de fructe de doua ori pe zi .Cate kilograme de fructe vor consuma 5 maimute in trei zile ?
Ex.3.Fie numerele a, b si c.Daca
a= 9 x 7 - 2 x 4 - 5 x 10
b=98 - ( 7 x 7 + 3 x 7 + 5 x 3 )
c= ( 13 + 7 x 4 ) - 38
Calculeaza :
a) 2a + 3c - b
b) b + 4a - 2c
c) ( a + c ) x 9 - b

2

Răspunsuri

2014-05-05T14:33:09+03:00
La prima problema este asa :antrebarea cate carti sunt pe al doilea raft? 9*3=27 carti a doua antrebare cate carti sunt an total?27+9=36
iar la cea de a doua 4*2 =8kgfructe 1 maimuta 5*3=15 kg consuma 5 maimute 
Si ex. 3 ?
nu este corect la exercitiul cu maimuta :D
Stiu dar la ex.3.?
ti-am scris .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T14:45:49+03:00
Ex 1. a)Cate carti sunt pe al doilea raft?
 9x3=27 carti
b)Cate carti sunt pe  ambele rafturi? 
9x3=27
27+9=36
Ex 2. 1 maimuta consuma 4x2=8 kg/zi
5 maimute consuma 5x8=40 kg/zi
in 3 zile , 5 maimute consuma 40x3=120 kg 
Ex 3. a=63-8-50 
a=55-50=5 a=5
b=98-(49+21+15)
b=98-85=13
c=(13+28)-38=41-38=3
a)2x5+3x3-13=
=10+9-13=
=19-13=6
b)13+4x5-2x3=
13+20-6=33-6=27
c)(5+3)x9-13=
=8x9-13=72-13=59
Sper ca ti-am  fost de ajutor! :)
bine.
Dar mai bine te pun la prieteni ok ?
mai bine
Si vorbim pe chat
bine