Răspunsuri

2014-05-05T14:10:25+03:00
Perimertul= 4*l  aria = l la patrat. Perimetrul=4*2.5 =10 cm Aria = 2.5 la patrat =6.25 ( sunt doar formule, nu e nimic de explicat)


1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T14:11:05+03:00
Aplici formulele:P=4 * l (inmultesti latura cu 4 pentru ca patratul are 4 laturi egale,ca de exemplu la triunghiul echilateral inmultesti cu 3 fiindca are 3 laturi egale) si iese P=10 cm
La arie:A=l la puterea a 2 a= cu 2.5 la a doua =6,25 cm patrati.
2 5 2