Suma a trei numere este 900 stiind ca primul numar este 371 iar suma dintre primul si al doilea este 620 sa se afle numerele

2
Comentariul a fost şters
e plagiat.
adica?
Ai copiat rezolvarea mea.
a nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nici macar nu am vazurt

Răspunsuri

2014-05-05T13:51:15+03:00
A=371 
a+b=620
_____________
a? b? c?


b=620-a

c=900-371-b

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T13:52:32+03:00
A+b+c=900
a=371
a+b=620

371+b=620
b=620-371
b=249
c= 900 - 620
c=280.
1 5 1