Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T13:32:39+03:00
Stim ca rosii si verzi sun 135, iar toate sunt 217, putem afla margelele albastre
Ele sunt 217-135=82
Stim ca verzi si albastre sunt 158, iar toate sunt 217. Aflam cate sunt rosii
Cele rosii sunt 217-158=59
Adunam rosii si albastre: 82+59=141.
Scazand din total pe cele rosii si albastre, aflam pe cele verzi.
217-141=76
3 3 3
2014-05-05T13:43:53+03:00
217-135= 82 (margele albastre)
217-158=59(margele rosii)
82+59=141 (margele rosii si albastre)
217-141=76 ( margele verzi)

1 5 1