Răspunsuri

2014-05-05T09:49:47+03:00
Poti spune ca ti-sa intamplat ceva sau poate ca i-a fost rau unui coleg

7 2 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T09:50:04+03:00
Mi-am amintit o întâmplare foarte tare.Acum câteva săptămâni, în clasă, colegii au auds cornul și laptele.Eu eram prim spatele clasei, și cineva a dat cu cornul în mine, m-am dus repede să iau și eu, dar am nimerit pe altcineva, colegul s-a supărat și a luat și el corn, după toată clasa a început bătaia cu cornuri.Toată lumea râdea, arunca corn, cădeau.Nu m-am putut opri din râs. Și după intră diriga în clasă, și cineva o nimerește *head shot*. După diriga a văzut că ne distram, a început și ea să se joace cu noi.
Ce se întâmpla dacă venea merele în ziua aceea? 
18 3 18