Gasiti cat mai multe cuvinte care sa se termine in -ida (ex. caramida,conopida,rigida,rapida,porfida)

2
Conopida, invalida, arida, piramida, caramida, omida, argila,sida,stafida,stupida,timida,solida, ierbicida, invalida, splendida,corida,morbida,hibrida,
piramida,firida,torida,
FIRIDA. LIN, COSMIN, CIULIN, MASLIN, CALIN ,ARIDA, SALIN, TORIDA, TIMIDA, STAFIDITA, SOLIDA, INVALIDA, CORIDA,..... SI CEI CU ASTA?

Răspunsuri

2014-01-21T12:13:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Stafida,arahida,omida,stupida,avida,livida,corida,hibrida,morbida,ierbicida,
21 4 21
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-21T12:42:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Conopida, invalida, arida, piramida, caramida, omida, argila,sida,stafida,stupida,timida,solida, ierbicida, invalida, splendida,corida,morbida,hibrida...
45 4 45