Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-05T09:07:40+03:00
Sa argumentam?  pai nu stiu cum sa iti spun
adk o schema ..ca nu prea stiu sa o fac
Etiologic cuvantul 'liric ' provine din latinescul 'lura' si in franceza 'lirique' care inseamna instrument muzical care are coarde in antichitate poeti acompaniinduse cu el
da nimic nu rezulta cu ce a pus intrebarea fata cu a tau raspuns
da e si continuare asta e doar inceputul am apasat din greseala enter si sa dat com
Etiologic cuvantul 'liric ' provine din latinescul 'lura' si in franceza 'lirique' care inseamna instrument muzical care are coarde in antichitate poeti acompaniinduse cu el Fiind o operea lirica in poezia............ sentimentele sunt exprimate corect prin intermediul eului liric .Discursul liric creeaza o admosfera anume in deplina concordanta cu sentimentul eului liric .De aceea lipsesc narariunea si dialogul fiind prezentate descriierea si monologul liric .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T09:12:42+03:00
Gen liric este exprimat prin mai multe forme de ex exprimat prin acuzativ sau genetiv

scriele pe toate in coloana cear nu sti sa faci o scema e simplu da nu pot sati o arat imi trebue pix si foaie
lasa ca aflu eu ....oricum mersi