Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T08:50:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Unele adverbe sunt provenite din  adjective(suna dulce),altele din participii(vorbeste asezat)precum unele cu ajutorul sufixelor(soimeste,romaneste,emarnic,pieptis etc) au rolul de a reda mai expresiv felul de desfasurare a actiunii. acestea sunt valori stilistice ale adverbului

10 4 10
2014-05-05T09:57:26+03:00
 conţine o enumerare a principalelor figuri de stil însoţite de exemple cu adverbe şi locuţiuni adverbiale adecvate. Textele sunt asociate de voce, iar testul-grilă ajută la evaluarea obiectivă a cunoştinţelor.
sper ca te ajuta !!!
6 3 6