Răspunsuri

2014-05-04T22:55:00+03:00
A+b=125
a= 1/4b
1/4b+b=125(aduci la acelasi numitor  )
5b=500
b=100
a=25
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T22:57:32+03:00
A.I____I
b.I____I____I____I____I

Suma este 125. 
 125:5=25 ( a )
 25x4=100 ( b )

Verificare : 25+100=125




Catul a 2 nr naturale este4.Daca marim deimpartitul cu 4 si micsoram impartitorul de2 ori,catul este 10.aflati cele 2 nr .va rog urgent
Te rog ajutama si la asta
O sa-ti trimit mesaj cu rezolvarea .
Ms