Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T21:38:33+03:00
Definitia operei epice?? sau trasaturi??

Trasaturile genului epic:
-existenta personajelor principale secundare si episodice
-modul de expunere este naratiunea
- firul narativ este conturat de cele 5 mom. ale subiectului
-aparitia unor situatii de conflict
-intamplarea este plasata in timp si spatiu.
Opera epica este acel text literar prin care autorul isi transmite indirect sentimente, prin intermediul actiunii si al personajelor si in care modurile de exepunere alterneaza, accentul cazand pe naratiune.----definitie ;)
2014-05-04T21:39:35+03:00
 Caracteristici ale operei epice
            Opera are acţiune care se poate relata pe momentele subiectului.Acţiunea este plasată în timp şi spaţiu.Autorul îşi exprimă indirect sentimentele  prin intermediul acţiunii şi al personajelor.În operă se observă prezenţa naratorului prin folosirea verbelor la persoana a III-a (narator obiectiv) şi la persoana I (narator subiectiv) ; narator-personaj.Modurile de expunere folosite sunt naraţiunea (folosită în relatarea întâmplărilor în ordine cronologică), descrierea şi dialogul (pentru dinamizarea acţiunii ; caracterizarea personajului).