Răspunsuri

2014-05-04T20:59:17+03:00
Foloseste asta. Daca nu stii sa completezi punctele trimite-mi un mesaj.
poti sa-mi completezi tu alea de la - In primul rand - pana jos ?
Nu am textul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T21:13:50+03:00
Iti spun cum trebuie s-o faci :
Prima data,incadrezi opera in creatia eminesciana[Opera Lacul apartinand marelui poet al literaturii romane,Mihai Eminescu..].Apoi,scrii definitia [..apartine genului liric deoarece autorul isi exprima in mod direct gandurile si sentimentele,intrucat poezia este o idila cu note de pastel+definitiile pentru ambele]
Dupa,spui ca e prezent eul liric prin pronume sau verbe de persoana 1 si a 2-a,dai exemple din text,chiar si versuri.Spui ca natura se implica afectiv,preluand starile de iubire si fericire,iar apoi de tristete ale eului liric.Apoi,spui ca modul de expunere e descrierea[+tema poeziei,adica natura si iubirea],si ca pentru a fi prezentat tablolul din natura este folosit un limbaj poetic expresiv,realizat cu ajutorul imaginilor artistice si al figurilor de stil+exemple,numesti ce figur/imagini sunt si le explici.Te legi si te titlu si spui ca e un substantiv comun,articulat cu articol hotarat,si ca exprima cadrul actiunii.Zici de elemente de versificatie,de rima,cum e structurata poezia,etc.
Ca si concluzie: In concluzie,poezia "Lacul" de Mihai Eminescu apartine genului liric deoarece este prezent eul liric,exprimandu-si sentimentele de iubire si tristete,fiind folosit un limbaj poetic expresiv,modul principal de expunere fiind descrierea de tip tablou.
17 4 17