Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T23:34:25+03:00
Garnier Ultra Doux.
Sampon foarte bun , mai ales pentru persoanele cu parul gras.Curata extrem de bine parul,iar dupa ce va clatiti cu sampon,o sa aveti o senzatie de revigorare.Daca aveti probleme cu matreata sau parul dumneavoastra este prea deteriorat vi-l recomand cu cea mai mare caldura!9 din 10 romana prefera acest sampon. I-am cerut si parerea Magdei,una dintre cele care prefera samponul. "Fata de alte sampoane, acesta lasa parul moale si matasos,iar la maxim 2-3 spalari,adio matreata!Este un produs minunat"!Acum la reduceri,doar 6.50 de bani ! Grabiti-va, oferta este valabila doar 3 zile!Nu o sa regretati daca il cumparati!Si surpriza!Sampunul vine cu un BONUS!Aveti si o periuta de dinti, care lasa dintii albi si straluctiori!Doar la 6.50 le puteti avea , la pachet! 

Stiu ca nu sunt 25 de randuri,dar cand scrii in caiet o sa iti iasa maxim 15-20 randuri.

88 4 88
2014-05-05T08:20:48+03:00
Parfumul ,PREMIERE LUX,,
Acest parfum apartine noii game AVON Cosmetic ,unic pentru fiecare femeie .Acest parfum nu are un miros tipator si din contra unul fin si placut la atingere.Daca il cumparati in 2 saptamani aveti reducere 20 lei la achizitionarea obiectului.pret ;70 lei
63 4 63