Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T20:44:19+03:00
Crestea=PV,exp prin vb pred,mod ind timp imperfect,persa3-a,nr sg,f afirmativa,diateza activa,conjugarea a3-a
era=PN,exp prin vb cop+NP,mod ind,timp imperfect,pers a3-a,nr sg,f afirmativa,diateza activa,conjugarea a4-a
trimisera=PV,exp prin vb pred,mod ind,timp mai mult ca perfect,pers a3-a,nr pl,f afirmativa,diateza activa,conjugarea a3-a

eu am spus ca verb
nu ca predicat sa analizezi
pai am scris ca este exprimat prin verb copulativ sau predicativ
totusi mersi
npk*
2014-05-04T21:19:40+03:00
Crestea=verb predicativ,conjugarea a 3-a,persoana a 3-a,nr sing,mod indicativ,timp imperfect,forma afirmativa,diateza activa,functie de PV
era=verb predicativ[sau copulativ,imi trebe text],conjugarea a 4-a,pers a 3-a,nr sing,mod indicativ,timp imperfect,forma afirm,diateza activa,functie de PV[sau nominal]
trimisera=vb pred.,conjugarea a 3-a,pers a 3-a,nr plural,mod indicativ,timp imperfect,forma afirm,diateza activa,functie de PV
5 3 5