Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T19:58:43+03:00
Se imbracau cu straie populare si traiau in case de dimensiuni reduse
2014-05-04T20:00:31+03:00
In trecut se imbracau :
- se imbracau in port national ( itari , brau si camasa )
In trecut casele erau :
- casele se construiau din lut si paie 
In trecut traiau :
- traiau natural , fara chimicale . Se ocupau cu agricultura , cresterea animalelor etc.. 
Succes !


si ce mancau
Pai mancau mancaruri traditionale : sarmale , pireu de cartofi , oua , oua fierte , orez etc.. Nu mancau feluri extravagante cum sunt in zilele noastre :) Succes ! :)