Figura 2 reprezinta partea inferioara a unui pachet de sase pahare identice aflate la vanzare. Raza oricarui cerc este de 3 cm. a) Determinati dimensiunile dreptunghiului ABCD

2
Nu o pot pune..dar este un dreptunghi cu 6 cercuri in el
a mersi stai ca iti rezolv acm problema
cercurile sunt unu langa altu' ?
Ok am mare nevoie de ajutor ..da normal.
Si mai am ceva b) cat la suta din suprafata dreptunghiului este ocupata de cele sase cercuri.

Răspunsuri

2014-05-04T20:01:46+03:00
Daca raza = 3 ⇒ L = 3*6 = 18 cm 
⇒ l=6*2 = 12 
daca se poate sa intreb :)) : cum l-ai calculate pe MN ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T20:03:53+03:00
Dimetrul cercului=2xRcercului
L=3xdiametrul cercului
L=3(2x3)
L=3x6
L=18 cm
l=2xdiametrul cercului
l=2(2x3)
l=2x6
l=12 cm
Cum aflam cat la suta din suprafata dreptunghiului este ocupata de cele sase cercuri(pahare)??????/