Care dintre urmatoarele afirmatii este adevarata?
a)Un unghi cu masura de 90de grade se numeste unghi obtuz.
b)Un unghi cu masur de 100de grade se numeste unghi ascutit.
c)Un unghi cu masura de 180de grade se numeste unghi alungit.
d)Un unghi cu masura de 90de grade se numeste unghi drept.


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T19:54:49+03:00
Raspunsul corect este D
Trebuie doar o varianta? Pentru ca si C este corecta...
Da,mai multe.
atunci C si D sunt corecte
Multumesc,raspuns castigator.
Cu placere !
2014-05-04T19:55:03+03:00
Varianta d)Un unghi cu masura de 90 de grade se numeste unghi drept


1 5 1