-Que fais-tu Maurice?Encor un emploi
du temps?

-Pour quand?Pour faire quoi?Avec
ous sans soleil?

-Ne vous moquez pas!C est
serieux!Figurez-vous que je prepare mon excursion du wekk-end avec mes
parents.Nous allons a Chambor en Sologne.

-Pourquoi justement a Chambor?

-Parce que c”est un chateau superbe… un chef d”oeuvreu de la
Renaissance, une merveille de pierre batie pour
Francois Ier,sur les bords du Cosson,un petitaffluent de la Loire…


-La Loire!C”est le plus long fleuve de France, elle prend sa source dans les Ardennes et se jette
dans l Atlantique, a Nantes, par un vaste estuaire…. Elle traverse le centre de
la france,une superbe vallee bordee de nombreux chateaux type Renaissance:Blois,Ambois,Chenoncheau,Chinon.
AM NEVOIE DE ACEST TEXT IN ROMANA.DAU O GRAMADA DE PUNCTE VA ROG MULT


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-05T06:10:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- Ce faci Maurice? Cu ce iti umpli timpul?
- Pentru cand?   Pentru a face ce?  Cand e sau cand nu e soare?
- Nu rade! E serios. Imi imagineaza ti ca ma pregatsc pentru excursia mea de week end cu parintii mei. O sa mergem la Chambor in Sologne.
-De ce chiar la Chambor? 
-Pentru ca este un castel superb, o capodopera a Renasterii, o minunatie de piatra ridicata de regele  Francois I, aflat pe malul raului Cosson, un mic afluent al Loire.
-Aaa Loire!  Este cel mai lung fluviu al Fratei, el izvoreste din muntii Ardennes si se varsa in Atlantic, la Nantes, printr un mare estuar. 
 Fluviul traverseaza centru Frantei, o superba vale marginita de numeroase castele construite in stilul Renasterii:Blois, Ambois, Chenoncheau, Chinon.
2014-05-05T10:49:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


-ce faci ,maurice? cum iti petreci timpul?

-pentru când? pentru a face ce? atunci când este sau nu soare?

-nu rade..este serios. imagineaza-ti ca eu ma pregatesc pentru excursia mea din week-end cu parintii mei.noi mergem la chambor in sologne.

-chiar la chambor?

-pentru ca este un castel superb ...o capodopera a renasterii ,o minunatie de piatra ridicata de regele francois 1 ,aflat pe malul raului cosson ,un afluent mic al loarei.

-loara!!! este cel mai lung fluviu al frantei ,ea izvoraste din muntii ardennes si se varsa in atlantic la nantes printr-un estuar mare.

-fluviul traverseaza centrul frantei,o superba cale magrinita cu multe castele construite in stilul renasterii:blois,ambois,chenoncheau,chinon.