Răspunsuri

2014-05-04T19:47:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

dialogul este modul de expunere care reproduce o convorbire.
40 2 40
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T19:48:11+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dialogul are un rol important in caracterizare personajelor astfel: prin catacterizare indirecta: modul de a gandi , felul de a vorbi , modul de a actiona a acestora si prin caracterizare directa : relatiile dintre personaje. De asemenea dialogul ofera cititorului senzatia ca intreaga actiune se desfasoara alert, sub privirile lui ''punand in miscare'' intregul fir epic.Se poate vorbi si de un dialog interior , de replici pe care un personaj le schimba cu el insusi.
122 4 122