Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T19:41:55+03:00
,,Ne distrugem planeta,o poluam,ce anume sa mai inventam ca sa-i impiedicam pe vanatorii si mai ales pe obsedatii randamentului in dauna naturii sa ne distruga speciile rare,ierburile care fac sa straluceasca pamantul,animalele si pasarile'' Totul in jur striga de disperare.Dar oare e cineva care sa auda Dorim un mediu sigur,un mediu in care fiecare avem responsabilitatea de a pastra si proteja ceea ce noi nu am creat,ci Dumnezeu ni le-a daruit in bunatatea
11 3 11
2014-05-04T19:42:04+03:00
Ce imi place: apar ghioceii,zapada se topeste, Iar in luna aprilie onfloresc pomii Nu imi place:e cam frig
7 2 7