Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T19:46:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L=2πR
R=10/2=5
L=2.5π=10π cm

D=6si2/5=32/5⇒R=16/5
L=2π16/5=π32/5 cm

7 4 7
2014-05-04T19:48:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L = πD
a) L= π*10 = 31.415
b) L = π*32/5 = 20.106
4 4 4