Pe o creanga erau mai multi porumbei.Au zburat 2 porumbei si apoi inca un porumbel.Cati porumbei au fast,daca pe creanga au ramas cu trei porumbeimai mult decat cei care au zburat?

2
x-numarul de prumbei de pe creanga: x-3=3*3 x-3=9 x=9+3 x=12

Răspunsuri

2014-01-21T09:36:53+02:00
6 porumbei :) Pentru ca 2+1 la inceput = 3 . Si la inceput ai zis ca au fost cu 3 mai mult,deci 6.
CUM SA FIE 6 DACA AU ZBURAT 2+1 IAR PE CREANGA AU MAI RAMAS CU 3 MAI MULTI DECAT AU ZBURAT? DECI 2+ 1 +3=6 CARE AU RAMAS PE CREANGA +3 CARE AU ZBURAT =9
1 +3=6 CARE AU RAMAS PE CREANGA +3 CARE AU ZBURAT =9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T09:37:15+02:00
Cei care au ramas : 3 + 3 = 6
cati au fost : 3 + 6 = 9
1 5 1