Buna imi puteti da si mie ideile principale la toata povestea „Parslea cel voinic si merele de aur ”. Va rog frumos imi trebuie pana deseara la ora 20:00 nu uitati sunt 50 de puncte !!!!!!!!!!!

2
Te rog frumos sa ma lasi.
nu ne certam..doar clarificam niste lucruri odata pentru totdeauna
De ce esti asa sigur?
Clarificati lucrurile pe privat
eu am spus ce-am avut de spus

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T19:09:41+03:00
1.Un imparat avea in gradina sa un mar care facea mere de aur.
2In fiecare an cand se coceau,merele erau furate.
3Imparatul pune multi paznici sa-i pazeasca marul.
4Praslea cere voie sa pazeasca si el si-l raneste pe hot.
5Praslea si fratii sai pornesc in cautarea hotului.
6Fiul cel mic ajunge pe taramul zmeilor.
7Praslea se lupta cu zmeii mai mari,pe care-i ucide.
8Lupta cu zmeul cel mai mic este cea mai crancena,iar Praslea invinge cu ajutorul corbului si al fetei.
9Fratii cei mari il abandoneaza dupa ce scosesera fetele.
10Praslea salveaza puii de zgripsoroaica.
11Zgripsoroaica il ajuta pe Praslea sa iasa la suprafata.
12Praslea se angajeaza ucenic la un argintar.
13Fata il recunoaste,datorita obiectelor magice.
14Praslea si fratii,care vor fi pedepsiti de Dumnezeu
15Praslea se insoara cu fata si se uraca pe tronul imparatului.
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T19:27:24+03:00
I.Un imparat cu trei fii are in gradina un mar care face mere de aur .
II.Din cauza ca in fiecare an merrele sunt furate , mai multi oameni incearca sa prinda hotul,inclusiv doi fii de-ai lui .
II.Mezinul , Prasela isi incearca si el norocul.
III.Intr-o noapte , il raneste pe hot .
IV.II aduce merele tatalui sau si impreuna cu fratii merg sa-l gaseasca pe hot .
V.Ajung la o prapastie unde doar el are curaj sa coboare .
VI.Ajunge pe un alt taram unde vede cele 3 palate .
VII.Se lupta cu cei 3 zmei care tin captive 3 fete de imparat si ii omoara .
VIII.Cu ajutorul fratilor mai mari , le ajuta pe printese sa treaca pe cealalta parte a prapastiei .
IX.Praslea isi da seama ca fratii lui vor sa il omoare .
X.O zgripturoaica il ajuta sa ajunga pe taramul lui .
XI.Se angajeaza si-i trimite celei mai mici printese cadouri(nu mai stiu ce i-a dat)
XII.Fratii lui sunt pedepsiti .
XIII.El se cununa cu printesa si traiesc fericiti pana la adanci batranete .

Sperrrrrr ca e bine ...
















2 3 2