Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T18:48:44+03:00
Pai incearca sa le inveti pe rand sau daca nu sa le repeti. sa te odihnesti. sia tunci cand inveti sa nu te enervezi . asa mi se intampla si mie. maine dimineata le mai repetti de 2 ori si mananci un fruct sau poate un ou
Comentariul a fost şters
mananca foarte multe mere
repeta de ft ft multe ori si mananca mere te ajuta la memorie
2014-05-04T18:49:31+03:00
Înveți lecțiile pe care ți le-a predat profesorul , și atunci vei ști să răspunzi la aproximativ toate exercițiile , și vei lua o notă mare.. învățatul face mult!!! SUCCES!!
1 1 1