Explicati semnificatia enuntului: ce crezi tu, as putea sa invat acolo cu voi? . :*:*

2
auras,pacuras,scoate-mi apa din urechi ca ti-oi da parale vechi
:)))
DIN CE TEXT E??
ce crezi tu, as putea sa invat acolo cu voi? -ASTA DIN CE TEXT E??
Budulea taichii de ion slavici

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T18:58:17+03:00
Nu prea imi exprima mare lucru.Poate ar avea semnificatia unei sperante,adica o persoana aflata  intr-o situatie dificila,vrea sa stie daca poate sa depaseasca necunoasterea.
2014-05-04T18:58:19+03:00
EU CRED CA ACESTA SECVENTA EXPRIMA IUBIREA FATA DE LOCUL NATAL SI ,PRIN ADVERBUL DE LOC "ACOLO",SE EXPRIMA DEPARTARE DE CASA