Răspunsuri

2014-05-04T18:43:11+03:00
Prin derivare=olteneste,boiereste,haiduceste,moldoveneste.
prin conversiune=A lucrat frumos.(adv)
A cantat fals.(adv).
A desenat minunat.(adv.)


9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T18:50:52+03:00


prin derivare:voiniceste,batraneste,olteneste,tinereste

prin conversiune:toamna este frumoasa.

toamna adverb provenit din substantiv.

cainele m-am muscat rau de picior.

rau adverb provenit din adjectiv.


11 3 11