Răspunsuri

2014-05-04T18:37:21+03:00
Pronumelor=Sta in toate cazurile si funtiicle sintactice ale substantivului.
Adjectivelor pronominale=Numai f.s de A.adj si cazul  de la substantivul pe care il determina.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T18:59:32+03:00
Nominativ
Subiect : EL merge la sanius.
Nume predicativ : Prietenii acelui copil suntem NOI.
Acuzativ
Complement direct : Pe EL l-am cunoscut in tabara .
Complement indirect : Tata o sa discute cu VOI .
Nume predicativ : Darurile sunt de la EI .
Complement circumstantial de loc :  Am mers pana la ELE .
Complement circumstantial de timp : O sa plecam dupa Voi , nu inainte .
Complement circumstantial de mod : Ana vorbeste ca TINE .
Complement de agent : Motoreta a fost cumparata de EL .
Dativ
Nume predicativ : Copilul este asemenea LUI .
Atribut pronominal prepozitional : Un campion asemenea TIE este curajos.
Complement circumstantial de mod : S-a comportat asemenea LOR .
Genitiv
Atribut pronominal genitival : Prietenul Ei este neastamparat.
Atribut pronominal prepozitional : Ghetusul dianintea LOR este alunecos.
Nume predicativ : In disputa creata , Ion este contra LOR .
Complement circumstantial de loc : Dan merge inainteai Ei.
Complement circumstantial de timp : George a sosit inaintea LOR .
Vocativ
Nu are functie sintactica de parte de propozitie : TU , vino aici !


1 5 1