Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T18:16:20+03:00
1.Sfantul Duh este a treia persoana din Sfanta Treime(alaturi de Tatal si Fiul). Primind Sfantul Duh, Il primim pe Dumnezeu. Primim Harul lui Dumnezeu si putem face fapte placute lui Dumnezeu! 
2.Trebuie sa ne rugam Duhului sfant, pentru ca acesta, sa ne insoteasca tot timpul, sa ne ajute sa ne indrume in viata, pentru a nu pacatui.
2014-05-04T18:24:11+03:00
Pai primind duhul sfânt e ca si cum l—am primi pe Dumnezeu insusi, primim harul lui ne curata de pacate si ne va ajuta sa mantuim. Este important sa ne rugam duhului sfant pt ca acesta sa ne insoteasca tot timpul,
:-)
Sau cealalta persoana a scris ce am scris eu :))))))))))))))))))))))))))
Ai vrea tu..
Nee.. e luata de pe alt site :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Eu macar nu am copiat :)) :*
Tot ;))