Răspunsuri

2014-05-04T18:08:13+03:00
Am dat intr-o piatra cu piciorul
acel pietrar e de treaba
copilul pare in fata clasei impietrit
am fost la pietrarie cu tata
am o pietricica norocoasa
 s-a impiedicat de pietroiul din curte
Am aruncat o piatra in geam. Pietrarul este bun lucrator. Cand l-am vazut pe el,am impietrit. Am fost la pietrarie, Am gasit o pietricica norocoasa. M-am impiedicat de acel pietroi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T18:09:02+03:00
Eu am aruncat cu o piatra in balta . 
Andrei este un pietrar pt. ca le adora . 
Mihai a ramas impietrit cand si-a revazut mama 
In coltul satului e o pietrarie . 
Am vazut o pietricica de vorba oului .
Eu am pus pietroiul copac . 
Succes !