Precizeaza valoarea cuvintelor un si o din urmatoarele enunturi:
A m zarit un fluture.
Are abonament la o revist si la doua ziare.
Am cunoscut-o in excursie.
Un baiat si trei fete merg la concursul de sah.
Am ajutat o batrinica sa traverseze .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T18:02:13+03:00
Un=numeral
o=numeral
o=pronume
un-numeral
o=numeral
18 4 18
2014-05-04T18:04:16+03:00
Zarit verb predicativ,fluture substantiv comun,abonament substantiv comun, revista substantiv comun,o-numeral,doua-numeral,cunoscut verb predicativ,excursie substantiv comun,baiat si fata substantive aman 2,
5 3 5