Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T17:55:27+03:00
Asteapta in 10 min o vei avea
                                                     E primavara
          Soarele a inceput sa sageteze pamantul,trimitindu-si razele sale calduroase pe pamant.Totul a prins viata si culoare.Mugurii florilor isi desfac petalele multicolore imparfumand cu mirosul lor pamantul.Iarba frageda de culoarea verde a impanzit pamantul.Ciripitul pasarelelor te face sa crezi ca esti intr-o lume de basm.Toate vietuitoarele cauta caldura blanda a razelor de soare.Copiii au iesit la joaca,  alergand   care incotro dupa fluturii multicolori darui-ti  in mii de culori  de natura.
            -Mama uite ce fluture galben-auriu s-a asezat pe o zambila,zice Mihai.
            Alexandru il chema pe acesta aratandu-i un fluture de culoarea bleo ca albastrul cerului.Incet copii admira in taina fluturii multicolori si albinele de un galben ca aurul ce zumzaie linistite pe flori.
             Este minunat cand soseste primavara ca toata natura reinvie la viata.       
2014-05-04T17:56:20+03:00
A venit primavara.natura s-a trezit la viată:zumzetul harnicelor albine se aude in tot satul,iarba a prins colt fraged si nou,s-a dus zapada albă,cea dintâi randunică,venita de departe,taie albastrul cerului ca o sageata,copacii sunt in floare, mierla fluieră în zăvoi,noaptea a scazut,ziua a crescut,campul a inverzit,zboara gandacei de tot neamul, peste tot flori , verdeaţă, pomi în floare, zumzet de albine, ciripit de păsărele,mieii se joaca  pe campul verde.toate aceste sunt semne ca fiica cea mai tanara si mai frumoasa a sosoit si la noi.
1 5 1