Răspunsuri

2014-05-04T17:58:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Focul arde in soba
arde inima de dor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T18:02:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Focul arde mocnit in soba.
Arde de dorul lui.
Tara arde si baba se piaptana.   :)
Factura asta ma arde la buzunar.
Sunt atat de obosit incat nu-mi mai arde de citit.
5 4 5