Alcatuiti enunturi in care interjectiile zdrang, poc, ia, na sa aiba functia sintactica de predicat

2
usa zdrang dupa mine
pantofii poc in clasa
Bună e bine
portiera zdrang dupa mine . cercelul poc in ureche. i a bataie(nu stiu daca e buna propozitia asta) .

Răspunsuri

2014-05-04T17:52:32+03:00
Mingea zdrang pe podea.Mingea poc in cos.Ia o paine.Na Maria rochia.
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T19:00:16+03:00
pantofii poc in clasa
usa zdrang dupa mine
IA CARTEA  DE LA MINE!
NA BILETE!!