Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T17:48:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El pune mana si va invata-adica va invata sigur
el pune mana pe stilou-il atinge
Ea pune mancarea in frigider .
ea pune mana pe tasta
2014-05-04T17:54:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A pune mana pe lucrul altuia este ceva rau.Mama ma-a pus a pune mana sa o ajut

2 3 2