Răspunsuri

2014-05-04T17:25:21+03:00
Faci un dialog dintre un caine si o pisica si cainele ii poate povesti pisici ca cainele e cel mai fidel animal al omului 
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T17:27:38+03:00
Pentru a simti o legatura puternica, animalul trebuie sa asocieze in mod direct o activitate cu stapanul. De aceea, el se va atasa mai repede de o persoana care iese cu el la plimbare si se joaca in mod regulat cu el. A-l hrani si a-l ingriji sunt lucruri esentiale, insa pentru stabilirea unei relatii de afectiune, momentele petrecute impreuna sunt cele care conteaza.
3 4 3