Buna,am un exercitiu la romana si suna cam asa:
Dati sinonime pentru urmatoarele expresii din text(praslea cel voinic si merele de aur):a o sfecli,a se lega ca , a pune mana pe , a face voia cuiva , a-si incerca norocul , a tine sfat.

2

Răspunsuri

2014-05-04T17:18:58+03:00
A o sflecli= a o pati
a se lega ca= nu stiu...
a pune mana pe=a lua
a face voie cuiva= nu stiu....
a-si incerca norocul= haar nam =)
a tine sfat = a da sfaturi (cred)
spec ca e bine ...
Multumesc,mai astept raspunsuri :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T17:21:41+03:00
A o sfacli - a o păți A pune mana pe - a fura A ține sfat - a se lua la vorbă